Frakt og levering

IKKE MOTTATT PAKKEN
Hvis du ikke har mottatt din pakke innen den angitt leveringsfristen, ber vi deg om å kontakte oss på bliren@bliren.no eller ved å klikke her.

Vi vil undersøke med transportørene for å finne ut om det er opphold i pakkens sporing. Enten finner vi pakken og sender den, eller så sender vi den igjen.

I noen tilfeller kan transportører ikke levere din pakke og returnere den til ditt utleveringssted. Selv om du vanligvis vil motta en hente melding, er det lurt å informere oss om pakken din har gått over normal leveringstid.

Husk at du kan se status for pakken din i «Mine ordre». I tillegg vil vi sende deg en e-post med en lenke til sporing for å bekrefte leveringen.

LEVERING
Alle generelle leveringstider som finnes på BliRen.no må betraktes som veiledende estimat. Befrakters tid kommer alltid i tillegg til leveringstiden når leveringstiden er angitt i antall dager. Med antall dager menes hverdager. Vi forbeholder seg retten til å endre den generelle leveringstiden uten å gi noen form for nærmere varsel.

For ytterligere informasjon om levering, vennligst trykk på lenke salgsbetingelser nederst på våre nettsider.

Logg inn

Glemt passord?

Har du ingen konto ennå?
Lag konto