Frakt og levering
IKKE MOTTATT PAKKEN
Dersom du ikke har mottatt pakken innen angitt leveringsfrist, ber vi deg kontakte oss på bliren@bliren.no.
Vi vil undersøke saken med transportøren for å avklare om det har oppstått forsinkelser i pakkens sporing. Enten lokaliserer vi pakken og sørger for levering, eller vi sender pakken på nytt.
I noen tilfeller kan det hende at transportøren ikke klarer å levere pakken og returnerer den til ditt utleveringssted. Selv om du vanligvis mottar en hentemelding, anbefaler vi å sjekke om pakken din har overskredet den normale leveringstiden.
Husk at du alltid kan følge status for pakken din under «Mine ordre». I tillegg vil vi sende deg en e-post med en sporingslenke når leveringen er bekreftet.
LEVERING
Alle oppgitte leveringstider på BliRen.no er veiledende estimater. Transportørens behandlingstid kommer alltid i tillegg til den oppgitte leveringstiden. Når leveringstiden angis i antall dager, refereres det til hverdager. Vi forbeholder oss retten til å endre de generelle leveringstidene uten forhåndsvarsel.
For ytterligere informasjon om levering, vennligst se våre salgsbetingelser nederst på nettsiden.